Suport tehnic gratuit prin email
Se oferă pe toată perioada de utilizare a sistemelor achizitonate de la noi.
Trimiteți întrebările sau descrierile problemelor pe care le întâmpinați, capturi de ecran, video la: suport@scdtech.ro.
Sistemele de pontaj si control acces trebuie instalate de firme sau persoane cu experiență, calificate, cu ajutorul administratorului de rețea.
GARANȚIE – SERVICE
Dacă, la punerea in funcțiune, se constată probleme ale echipamentelor livrate de noi nu ezitați sa ne contactați.
Toate sistemele, echipamentele, aparatele achizitionate prin intermediul www.scdtech.ro beneficiaza de garantie 12 Luni.
Orice probleme, defecțiuni vor fi analizate si rezolvate intr-un termen rezonabil, in funcție de gravitatea acestora.
Pentru a trimite aparate, echipamente in service trebuie sa completați un formular de primire in service.
Dupa ce primim acest formular completat si studiem problemele descrise vă vom trimite indicații.
Important: Aparatele vor fi recepționate numai după completarea, semnarea si trimiterea formularului.
Descărcați si completați formularul accesând acest link: Formular Service | BiometricsRO (scdtech.ro)
Daca problemele survenite in timpul termenului de garantie sunt din cauza echipamentului, fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva gratuit.
Pentru trimiterea in Service in timpul perioadei de garantie a unor sisteme care nu prezintă defecțiunile reclamate se percepe taxa de constatare de 50 Euro.Toate cheltuielile aferente vor fi suportate de Client.
Daca problemele survenite in timpul termenului de garanție NU sunt din cauza echipamentului, NU fac obiectul conditiilor de garantie, acestea se vor rezolva contra cost.
Dupa constatare, beneficiarul va fi informat si, impreuna, vom lua o decizie de rezolvare.
Prețul serviciilor de consultanta, suport telefonic, suport prin Team Viewer/AnyDesk este de 39 euro/ora, minim o oră, o ședință.
In cazul serviciilor oferite la sediul beneficiarului, la prețul serviciilor, se va adaugă costul deplasării.
Soft-uri de pontaj:
Înainte de orice solicitare pentru suport tehnic, asigurați-vă că utilizați cea mai recentă versiune a programului.
Instalare soft de pontaj.
Instalarea soft-ului versiune Micro cu instructaj de utilizare online se face contra cost.
Acest serviciu este valabil in condițiile in care computer-ul pe care se instalează îndeplinește condițiile tehnice minime si Windows-ul este actualizat.
Erorile cauzate de
-conflictul bazei de date Microsoft SQL Service din cauza altor soft-uri care utilizează aceeași baza de date
-sistemul de operare Windows
NU sunt responsabilitatea BiometricsRO.
Preț serviciu instalare online: 50 euro. Instalarea online a soft-ului de pontaj și instructajul persoanei desemnate de către beneficiar se face într-o singură ședință
Instruire tehnică gratuită, telefonică și online cu AnyDesk, pentru punerea în funcțiune a sistemului de pontaj
Instruirea tehnică telefonică și online cu TeamViewer vă este utilă dacă doriți o implementare mai rapidă a sistemului de pontaj.
Puteți astfel să beneficiați de experiența de implementare și cunoștințele tehnice ale unui specialist care să vă îndrume pas cu pas în punerea în funcțiune, configurarea și utilizarea sistemului.
Acest serviciu îl puteți solicita gratuit o singură dată, într-un interval de maximum 30 de zile de la achiziția sistemului de pontaj și vă este oferit în baza unei programări prealabile.
Cererea se trimite prin email, la adresa:suport@scdtech.ro.
Suport tehnic comercial, telefonic și online prin TeamViewer sau Any Desk
Se ofera pentru solutionarea unor probleme cu aparatele de pontaj si control acces sau cu soft-urile de pontaj si/sau control acces.
Programul pentru pontaj și control acces BIO-matrix MICRO se livrează cu manuale de instalare și utilizare în Limba Română.
Studiind manualele nu veți avea nevoie să apelați la serviciile de suport pentru instalarea și utilizarea programului.
Pot exista însă și situații în care vă doriți serviciile noastre de suport, precum:
-recuperarea bazei de date de pe un calculator al cărui sistem de operare nu mai este funcțional, urmare a efectelor unui virus informatic sau a defectării calculatorului
-instruirea unui nou angajat, în cazul în care este necesar să întocmiți pontajul pentru plata salariilor iar noul angajat nu are suficient timp să studieze manualele și să se inițieze în utilizarea programului
-in situații urgente, când personalul specializat IT al firmei dumneavoastră nu este disponibil în timp util pentru a vă ajuta
-când doriți să apelați la serviciile noastre de suport tehnic pentru aspecte ce țin de administrarea calculatoarelor sau a rețelei de calculatoare din firma dumneavoastră.
-când nu doriți să apelați la serviciile de suport tehnic gratuit prin email.
Consultanța tehnică telefonică și online cu TeamViewer, AnyDesk se acordă și pe probleme punctuale, pentru depășirea unor situații precum:r
-remedierea problemelor de funcționare a sistemului de pontaj ce pot să apară în timp din cauze neprevăzute;
-schimbări de personal utilizator al programului de pontaj ce necesită instruire;
-schimbări de sediu ce necesită mutări și modificări ale configurației sistemului de pontaj;
-achiziții de calculatoare noi ce necesită reinstalarea programului de pontaj pe versiuni viitoare ale sistemului de operare Microsoft Windows;
-extinderea în viitor a sistemului de pontaj cu alte aparate de pontaj și control acces;
-în orice alte situații când întâmpinați diverse dificultăți de ordin tehnic pe care nu le puteți depăși;
-orice solicitări de suport tehnic ale produselor noastre, achiziționate prin intermediul altor firme;