Avantaje soluții de pontaj control-acces BioAcces SCD

Sistemele de pontaj BioAcces
VERIFICARE PREZENȚĂ NU SIMPLĂ EVIDENȚĂ
FĂRĂ TAXE LUNARE/ANUALE OBLIGATORII


EVIDENȚA CORECTĂ A TIMPULUI LUCRAT
EFICIENȚĂ IN PERIOADE DE CRIZĂ


Armonie Angajat-Angajator
Jurnal prezență pentru angajat

Pontaj OnlineAplicație pontaj angajați-Sisteme de pontaj electronic complete
Foi de pontaj in Excel-PDF-Word-Foaie colectivă de prezență

Sistemele noastre complete se adresează firmelor mici.
Pentru firme mai mari recomandăm ca sistemele noastre de pontaj să fie integrate de beneficiar cu alte sisteme specializate de resurse umane.
Datele de pontaj să fie preluate din sistemul nostru de aceste sisteme specializate de resurse umane prin intermediul fișierelor XML generate de soft-ul nostru de pontaj.

Cum vă ajută sistemele de pontaj BioAcces?

Obiectul soluțiilor noastre este de a înlocui condica de prezență manuală cu un sistem automat, modern, eficient.Cu sistemele de pontaj BioAcces tot procesul de pontaj este automat de la preluare pontări pana la procesare.
Nu necesită intervenția umană pentru validarea si procesarea pontărilor.
Aparatul identifică automat angajații si salvează ora pontării,
Pontările se transmit automat soft-ului de pontaj pentru procesare si generarea rapoartelor de prezență.
Rapoarte |Foi de prezență
Generarea foilor de prezență se face cu un singur Click.
Alegeți dintr-o listă cu multiple rapoarte de prezență.
Aceste fișe de prezență sunt conforme cu legislația română.
Rapoartele pot fi in Excel-PDF-Word sau XML.

Care sunt beneficiile?

Reducerea costurilor. Conform unor studii, un sistem de pontaj automat:
-crește productivitatea angajaților cu 10-15%
-reduce erorile umane în calcularea timpului lucrat
-elimină pontările fictive
-reduce costurile administrative cu 5-10%
-poate salva 15% din timpul persoanelor care tin evidenta prezentei angajaților
Siguranța pontărilor. Fraudarea timpului lucrat este o practica comuna in toata lumea.
Chiar daca cei mai mulți angajați sunt corecți, se găsesc destui care să profite de slăbiciunile sistemului de pontaj.
Aceste practici nu doar ca afectează veniturile companiei direct, dar afectează si atmosfera de lucru.
Lipsa armoniei dintre angajați, angajatori, duce la scăderea productivității.
Securitate. Datele confidențiale nu se afla in Cloud, pe un oarecare server la care nu știți cine are acces.
Datele angajaților, datele confidențiale se afla pe calculatorul sau server-ul dvs., in Firma dvs.

Timpul efectiv lucrat in soft-ul de salarizare.

Integrare cu programe de salarizare.
Sistemul poate exporta datele pe baza cărora se pot calcula salariile în format universal XML, ușor de preluat de către orice program de calcul al salariilor.

Pontaj de oriunde: sediu firma-de pe teren-lucru de acasă-șoferi-agenți de vânzări

Opțional, acest sistem poate fi integrat cu alte aparate sau sisteme care va pot ajuta.
De exemplu, aparatele de pontaj împreună cu centrala de pontaj de la distanta si aplicația de pontaj Bio-Pontaj Online PRO asigura verificarea prezentei tuturor angajaților, la sediu, pe teren, care lucrează de la domiciliu.
Telemuncă-Lucru de la domiciliu – pentru angajații care lucrează de la domiciliu in regim de telemuncă puteți utiliza aplicația de pontaj Bio-Pontaj Online PRO
Pontaj de la distanță – pontaj cu apel telefonic-SMS-Email-aplicație de pontaj cu Centrala de pontaj de la distanta
Pontaj cu GPS pentru angajații care lucrează pe teren, șoferi cu aplicația de pontaj online Bio-Pontaj Online PRO
Locații multiple – sistemul poate administra si centraliza datele de pontaj din mai multe locații aflate oriunde in tara sau in lume cu soft-ul de pontaj Bio-Matrix Micro

Costuri

Chiar dacă la prima vedere, pare mai scump, soluția de pontaj on-premise, la sediul operatorului, este de fapt, în timp, mult mai ieftină.
Costurile inițiale ale investiției, în comparație cu plata unui abonament, chirie echipament, se amortizează într-un interval rezonabil de timp.
De exemplu, pachetul de pontaj pentru firme cu maxim 20 de angajați activi, Kit Pontaj Micro 20, care conține un aparat de pontaj cu amprenta digitala și card și licenta soft de pontaj Bio-matrix Micro, acum la prețul promotional de 149 euro.
Costul acestui pachet poate fi amortizat de către o firma cu 20 de angajați care plătește 1 euro/luna per angajat, în mai puțin de 8 luni.
După 8 luni firma dvs. nu mai este obligata sa plătească vreun abonament. Dar, soluția dvs. de pontaj este complet funcțională pe termen nelimitat, beneficiind în același timp de celelalte avantaje.

Securitate

Securitatea este un factor determinant în alegerea solutiei potrivite!
Conform Art 42 din Legea 363 din 28.12.2018:
I. Este obligatoriu sa recurgeți doar la persoane împuternicite care oferă garanții suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice şi organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerințele prevăzute în regulamentul GDPR şi să asigure protecția drepturilor persoanelor vizate. (Art 42 alin 1)
In caz contrar, împuternicitul nu poate fi „ales cu grija” si trebuie sa-l credeți pe cuvânt ca a luat toate masurile necesare.
II. Prelucrarea datelor de către o firma terța se poate face doar in baza unui contract (Art 42 alineat 3)
In lipsa contractului, nu aveți cum sa recuperați de la împuternicit nicio dauna ce ar putea sa o plătiți ca urmare a nerespectării de către împuternicit a cerințelor GDPR
III. Cf. Art 42 alin. 5, Împuternicitul trebuie sa fie auditat dpdv GDPR de firme de audit acreditate de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau sa adere la un cod de conduita avizat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
In acest moment in Romania nu exista nicio firma auditată GDPR si niciun cod de conduita avizat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu privire la prelucrarea datelor in contextul relațiilor de muncă, astfel ca nu puteți respecta cerințele legale de alegere a împuternicitului conform Art 42 alin 1
IV. In concluzie, este necesar sa stiți:
-unde sunt datele personale ale angajaților companiei dvs.!Datele importante ale firmei Dvs.!
-Cine are acces la toate aceste importante informații?
-Cine administrează serverele pe care sunt stocate acestea?
Decât sa va asumați riscurile, mai bine va gestionați dvs datele, fără sa le puneți pe Cloud.
Sistemele noastre de pontaj se instalează la sediul firmei dvs., nu pe servere ale căror locație n-o cunoașteți.
Toate datele, informațiile importante, se afla în proprietatea si sub supravegherea dvs. directa.
Doar gândiți-vă care ar fi costurile dacă datele personale ale angajaților, datele companiei ar ajunge în posesia unor persoane străine.
V. Chiar dacă aceste date sunt stocate și administrate de terțe persoane, tot Dvs., Compania dvs. este răspunzătoare în cazul pierderii acestora. https://www.dataprotection.ro/servlet/ViewDocument?id=1620 Art. 11: Acreditarea organismelor de certificare
(1)Acreditarea organismelor de certificare prevăzute la art. 43 din Regulamentul general privind protecția datelor se realizează de Asociația de Acreditare din România – RENAR, în calitate de organism național de acreditare, în conformitate cu Regulamentul (CE) nr. 765/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 iulie 2008 de stabilire a cerințelor de acreditare și de supraveghere a pieţei în ceea ce priveşte comercializarea produselor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 339/93, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 218 din 13 august 2008, precum şi în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr.
23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformităţii, aprobată cu modificări prin Legea nr. 256/2011 (2)Organismele de certificare vor fi acreditate potrivit reglementărilor legale aplicabile, în conformitate cu standardul EN-ISO/IEC 17065 şi cu cerinţele suplimentare stabilite de Autoritatea naţională de supraveghere, precum şi cu respectarea prevederilor art. 43 din Regulamentul general privind protecţia datelor.

Accesibilitate

Conexiunile la internet, conexiunile locale sunt sub administrarea dvs..Conexiunile directe asigura o fluiditate a traficului, o administrare eficiența a sistemului.
Numai într-o lume ideala utilizatorii solutiilor Cloud ar putea avea aceleași beneficii. toate resursele necesare și nu vor intampina dificultati de funcționare.

Scroll to Top
Asistență